anne's art therapy and trauma support - Reisverslagen van Anne van den Ouwelant - WaarBenJij.nu anne's art therapy and trauma support - Reisverslagen van Anne van den Ouwelant - WaarBenJij.nu

anne's art therapy and trauma support

Per 1 december 2014 ben ik voor mezelf begonnen: anne's art therapy and trauma support is een feit! Neem ook eens een kijkje op mijn website: www.annes.eu

En mijn eerste opdracht is al binnen. Ik ben bezig met het opzetten van een trauma-project in Porto Alegre en São Paulo (Brazilië) voor Wings of Hope Duitsland. Binnen dit project worden lokale werkers getraind, die in de sloppenwijken werken met kinderen en jongeren, die vaak veel geweld hebben meegemaakt. Deze werkers krijgen tools aangeboden voor de begeleiding en ondersteuning van deze kinderen, leren meer over (de impact van) traumatische ervaringen en zullen aandacht en ondersteuning krijgen voor hun eigen (traumatische) ervaringen.

Ik mag dit project opzetten, coördineren en mee uitvoeren. Mijn taken lopen uiteen van het boeken van vliegtickets voor de trainers en het regelen van de tolken en de trainingslocaties t/m de ontwikkeling van de creatieve activiteiten in de training. Al met al een heel gave uitdaging!

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2015

Kick off!

21 Mei 2015

Rio & Den Haag

15 Mei 2015

Mitrailleurs & dolfijnen

27 April 2015

Een lach & een traan

28 Maart 2015

veraf & dichtbij
Anne

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10625

Voorgaande reizen:

01 December 2014 - 01 Augustus 2015

anne's art therapy and trauma support

13 Augustus 2014 - 05 September 2014

Nieuw trauma-project in Brazilië

02 Maart 2012 - 16 December 2012

Werken met oorlogskinderen in Rio de Janeiro

Landen bezocht: